Return and Refund Policy– Trendyglobal website Gå til innhold

Search Products

Return and Refund Policy

Retningslinjer for refusjon, sending og retur

Disse retningslinjene for refusjon skal brukes av kunder som handler direkte på trendyglobal.no. Vennligst les retningslinjene nøye.

Vi på trendyglobal.no ønsker å sikre at du er fornøyd med kjøpet ditt. Hvis du opplever problemer med bestillingen din, vennligst kontakt oss direkte (post@trendyglobal.no) og gi oss nødvendig informasjon for å hjelpe oss med å løse situasjonen på best mulig måte.

  1. Refusjon:

    • Vi vil vurdere refusjon i tilfeller der bestillingen er betydelig forsinket eller ikke har blitt mottatt.
    • Hvis bestillingen din er betydelig forsinket, vennligst gi oss beskjed, og vi vil undersøke saken nærmere for å finne en løsning.
    • Hvis bestillingen din ikke har blitt mottatt, ber vi om at du kontakter oss, slik at vi kan hjelpe deg med å spore forsendelsen eller finne en passende løsning.
  2. Sending:

    • Vi jobber hardt for å sikre at bestillingen din blir sendt så raskt som mulig.
    • Etter at bestillingen din er plassert, vil vi sende deg en bekreftelse med forventet leveringstid.
    • Hvis det oppstår forsinkelser eller problemer under sendingen, vil vi informere deg og jobbe med deg for å løse situasjonen.
  3. Retur :

    • Vi ønsker å sikre at du er fornøyd med kjøpet ditt. Derfor tilbyr vi en refusjonspolicy som gjelder i 30 dager etter at du har mottatt produktet. Vennligst merk at etter denne perioden kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte.

    • Retur etter angrerettloven § 11 samt iht vår leverandørs 

      retningslinjer for refusjon, sending og retur.

    • For å kvalifisere for en retur må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Den må også være i original emballasje.

    • Vi ber deg om å behandle produktet forsiktig og oppbevare alle originalemballasjer for å sikre at det oppfyller kravene til retur. Hvis du ønsker å returnere et produkt, ber vi deg kontakte oss for å få instruksjoner om returprosessen.

    • Vær oppmerksom på at visse vilkår og betingelser kan gjelde for retur, for eksempel at produktet må være ubrukt og i original emballasje.
    • Vi vil vurdere hver returforespørsel individuelt og strebe etter å gi deg en tilfredsstillende løsning.
    • For å fullføre returprosessen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis som bekrefter at du har kjøpt produktet fra oss.

    • Vennligst merk at du ikke skal returnere kjøpet til produsenten.

    • Kontakt oss i stedet på e-post (post@trendyglobal.no) og vi vil veilede deg gjennom refusjonsprosessen. 

    • Kjøper betaler returforsendelsen og utgifter til eventuell ny emballasje selv.

    • Det er viktig å merke seg at i visse situasjoner kan kun delvis refusjon gis, avhengig av følgende forhold:

      • Dersom en gjenstand ikke er i original stand, er skadet eller mangler deler på grunn av forhold utenfor vår kontroll.

      • Dersom en vare blir returnert mer enn 30 dager etter leveringsdato.

Vær oppmerksom på at disse retningslinjene kan bli endret eller oppdatert over tid. Vi anbefaler derfor at du regelmessig sjekker vår nettside for oppdaterte retningslinjer for refusjon, sending og retur.

Hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer angående refusjon, sending eller retur, er du velkommen til å kontakte oss direkte. Vi er her for å hjelpe deg med å sikre en positiv kjøpsopplevelse.

Send oss en melding!


Kontakt info
  • Firmanavn: TRENDYGLOBAL ACHALHI
    Fakturaadresse: Trendyglobal, Hauk Aabelsvei 7, 3038 Drammen.
    Org. nr: NO 931688901 MVA

  • (+47) 920 57 692

Svar på meldinger:

Man - Fre : 08:00 - 16:00
Lør - Søn: Stengt


Legg til spesielle instruksjoner for bestillingen din
Ryggsekk for skoleelever

Noen likte og kjøpte

Ryggsekk for skoleelever

10 For noen minutter siden Fra Drammen

RULL OPP